IRC-Galleria

Tiedot

Luokittelu
Minä ja muut
Perustettu
18.11.2009
Tilastot
Käyntejä: 1 026 990
Kommentteja: 9
Koko
1915 jäsentä
Tyttöjä: 520 (28 %)
Poikia: 1395 (72 %)
Sijoitus koon mukaan: 195
Keski-ikä
37,4 vuotta
Otos: 879 jäsentä
Tyttöjen keski-ikä: 36,9 vuotta
Poikien keski-ikä: 37,6 vuotta
Ylläpitäjä
Scarrr
Valvojat
^ShadowS, s-mies, Scarrr, Nextfever, WhazWolf, Vihreäpeikko, iSephiroth

Galtsua vielä käyttävät keskustelu

  • JeppisläinenJeppisläinen[#41] 14. syyskuuta 2022 22:55:59

    Miten sen saa poistettua täältä?
  • Minde69Minde69[#42] 14. syyskuuta 2022 23:23:38

    Sitä ne kyl osaa sanoo
  • JeppisläinenJeppisläinen[#43] 14. syyskuuta 2022 23:30:11

    Eikös nuo ylläpitäjät ja valvojat pysty jotenkin poistamaan nuo botit, tai ainakin luulis pystyvän?
  • QuatermassQuatermass[#44] 15. syyskuuta 2022 15:11:51

    Näitä spammiaccounteja syntyy enemmän kuin niitä ehditään poistamaan. Laittaa vain mustalle listalle aina kun törmää, se on helpointa.
  • JeppisläinenJeppisläinen[#45] 15. syyskuuta 2022 22:20:52

    Oon mä laittanukki jos niitä on ollu mun profiilissa mut miten tässä yhteisössä voi laittaa muistalle listalle?
  • 15_Cent15_Cent[#46] 16. lokakuuta 2022 20:07:17

    I am Optimus Prime, and I send this message to any surviving Autobots taking refuge among the stars: We are here. We are waiting.
  • JeppisläinenJeppisläinen[#47] 24. lokakuuta 2022 23:36:05

    What are you talking about?
  • kapinallinenkapinallinen[#48] 26. lokakuuta 2022 21:54:43

    facebookki vei irc kulta-ajan ja suurimman käviämäärn mutta jos facebookki meinaa siirtä toimintansa eu ulkopuolelle saatta nämä vanhat palvelimet herätä henkiin koska facebookin toiminta on muuttunut muutenkin todella poliittisesti toimivaksi
  • QuatermassQuatermass[#49] 27. lokakuuta 2022 10:34:35

    Kaupallisestihan se toimii, kuten on aina toiminut. Ehkä eroa entiseen on että suckerbergin älyttömät metaverse-pakkomielteet ohjaavat toimintaa aina vain enemmän.
  • Minde69Minde69[#50] 27. lokakuuta 2022 12:50:19

    Onneks ei oo naamakirjaan tullu seottua. Välillä tuntuu vähän vanhalta olla tääl galtsus, mutta niin vaan jokapäivä käyn turisemassa aina jonkun kanssa, ja ikähän on vaan nuemroita.. :D
  • JeppisläinenJeppisläinen[#51] 27. lokakuuta 2022 22:44:57

    Minähän tässä vanha oon täällä kun täytin viime kuussa 49v mut kuitenki roikun täällä joka päivä. Pitäs laittaa koko facebook uusiks kun en enää pysty kirjautumaan sinne vanhoilla tunnuksilla. Olin sieltä liian kauan pois niin ei vanhat tunnukset enää toiminu.
  • QuatermassQuatermass[#52] 28. lokakuuta 2022 15:40:00

    Twitterkin on nyt yhden uuvatin omistuksessa, mikä on varmaan pitkässä juoksussa ihan hyväkin asia, niin on tilaisuus jollekin toimivammalle somelle syntyä.
  • JeppisläinenJeppisläinen[#53] 28. lokakuuta 2022 23:15:58

    Mä en oo käyny twitterissä pitkään aikaan, enkä edes muista niitä tunnuksiakaan enää.
  • Minde69Minde69[#54] 29. lokakuuta 2022 10:08:50

    Eikä varmana yllätä etten ole twitterissäkään :D
  • riipaisijariipaisija[#55] 4. marraskuuta 2022 11:32:07

    Itse poistin just tovi sitten Face- ja Ig-tilit. Wa lähtee kans, ku jaksaa joku väli vaan poimia mediaa talteen joistain keskusteluista ennen poistamista. Ei nappaa tukea Metaa. Kuvia kiva lätkiä joistain jutuista välillä johonkin, niin eksyin takas tänne. Tosi harmi vaan huomata ettei tätä kaiketi kovin aktiivisesti ylläpidetä, bottitilejä on paljon ja monissa toiminnoissa tuntuu olevan häikkää. Veikkaisin kuitenki et suomalaiselle somealustalle vois olla tänä päivänä taas tilausta, jos hiukan petrais toimivuutta ja markkinointia.
  • QuatermassQuatermass[#56] 4. marraskuuta 2022 16:39:42

    Olisihan irc-gallerialla vielä varmasti jotain arvoa, kun niin monella on nostalgisia muistoja, että ei tarvitsisi aloittaa täysin tyhjästä käyttäjäkunnan suhteen. Mutta se vaatisi varmaan jotain oikeaa osaamista, ja luulen että suomen IT-pöhinäskene osaa korkeintaan matkia alan jättifirmoja, virheet mukaanlukien.
  • JeppisläinenJeppisläinen[#57] 4. marraskuuta 2022 22:21:16

    riipaisija kirjoitti 4.11.2022 11:32: Itse poistin just tovi sitten Face- ja Ig-tilit. Wa lähtee kans, ku jaksaa joku väli vaan poimia mediaa talteen joistain keskusteluista ennen poistamista. Ei nappaa tukea Metaa. Kuvia kiva lätkiä joistain jutuista välillä johonkin, niin eksyin takas tänne. Tosi harmi vaan huomata ettei tätä kaiketi kovin aktiivisesti ylläpidetä, bottitilejä on paljon ja monissa toiminnoissa tuntuu olevan häikkää. Veikkaisin kuitenki et suomalaiselle somealustalle vois olla tänä päivänä taas tilausta, jos hiukan petrais toimivuutta ja markkinointia.



    Noista ongelmista mä oon ilmottanu ylläpidolle mut ei vaan ole tapahtunu yhtään mitään. Joskus kysyin että millon irc-galleriaa on päivitetty viimmeks, niin sanottiin vaan että sivua pyritään päivittämään tämän vuoden aikana, mut eipä ole siinäkään tapahtunu yhtään mitään. Sivu kyllä kaipais jo päivitystä kun nuo muut toiminnot ei toimi. Voit olla yhteydessä ylläpitoon noitten asioitten tiimoilta jos haluat siis noitten ongelmien takia.
  • 35798863579886[#58] 8. marraskuuta 2022 15:14:40

    Itse eksyin aikanaan facebookiin, mutta poistin tilin sieltä joitakin vuosia sitten. Jossain kohtaa kokeilin luoda uuden tilin, mutta ihan perseeksihän se meni. Insta ja whatsapp vielä roikkuu mukana, lähinnä vaan siksi kun siellä on mm. ne, jotka aikoinaan lähti täältä. Itse nyt kumminkin joku aika sitten palasin takaisin tänne. Onhan nyt galtsu sentään galtsu!
  • QuatermassQuatermass[#59] 12. marraskuuta 2022 11:18:31

    Onkos täällä muuten porukka seuraillut twitterin tuhoutumista ja muskin loppuromahtelua? Harmittavaa siinä on se, että monilla ihan tavallisilla ihmisillä meni vakaa työpaikka alta, mutta muuten sekä firman että muskin ahdinko on ollut aika piristävää seurattavaa.
  • heke^heke^[#60] 13. marraskuuta 2022 22:10:40

    Niin, no siellä Twitterissä oli paljon väkeä, joita ei siellä edes tarvittu. Ja heidän kaikkien toimenkuva ei vastannut uuden omistajan visiota. Toivottavasti löytävät työtä. Muuten en kyllä usko Twitterin romahtamiseen. Elon Muskilla varmasti riittää keinoja.