IRC-Galleria

Tiedot

Luokittelu
Minä ja muut
Perustettu
18.11.2009
Tilastot
Käyntejä: 1 022 807
Kommentteja: 9
Koko
1915 jäsentä
Tyttöjä: 520 (28 %)
Poikia: 1395 (72 %)
Sijoitus koon mukaan: 195
Keski-ikä
37,3 vuotta
Otos: 879 jäsentä
Tyttöjen keski-ikä: 36,8 vuotta
Poikien keski-ikä: 37,5 vuotta
Ylläpitäjä
Scarrr
Valvojat
^ShadowS, s-mies, Scarrr, Nextfever, WhazWolf, Vihreäpeikko, iSephiroth

Galtsua vielä käyttävät keskustelu

« Edellinen sivu
  • ReginamauwReginamauw[#1] 18. toukokuuta 2022 10:02:59

    Niille jotka muistaa galtsun kulta ajan kun sai heittää tarroja omalle sivulle
    Tai näitä -(^.^)- sun muita kopioitiin omalle sivulle.
    Blogiin kirjoteltiin kyselyjä joihin ite vastattiin.
    Uudet ja vanhat käyttäjät tervetuloa.
  • ReginamauwReginamauw[#2] 18. toukokuuta 2022 10:04:40

    Reginamauw kirjoitti 18.5.2022 10:02: Niille jotka muistaa galtsun kulta ajan kun sai heittää tarroja omalle sivulle
    Tai näitä -(^.^)- sun muita kopioitiin omalle sivulle.
    Blogiin kirjoteltiin kyselyjä joihin ite vastattiin.
    Uudet ja vanhat käyttäjät tervetuloa.
  • JeppisläinenJeppisläinen[#3] 18. toukokuuta 2022 22:22:34

    Minä ainakin taidan muistaa. Mutta mihin on kadonnui galtsuruletti ja joka jouluinen joulukalenteri, sitä ei ole ollut enää moneen vuoteen.
  • 35578003557800[#4] 18. toukokuuta 2022 23:36:34

    Meikä luulee ettei tätä enää edes millään tavalla moderoida, valvota tai kehitetä. Tää galleria on jääny vaan kummittelemaan tänne nettiin. Kenties vielä IRCin käyttäjät käyttää tätä vielä aktiivisemmin mutta ite en oo ollu IRCissä piiiiitkään aikaan.

    Eipä mua hirveänä kiinnostanut mikään 'sälä' mutta muistan kyllä lämmöllä aktiivisia keskusteluita eri yhteisöissä ja chateissä vaan eipä niissäkään enää paljoa eloa ole. Chatit on poistunut käytöstä.

    Epäilen että tämä sivusto tulee katoamaan 10 vuoden sisään ja jos ei, ei täällä enää ole käyttäjiä luulenpa
  • JeppisläinenJeppisläinen[#5] 19. toukokuuta 2022 23:39:18

    Tuo kaikki on kyllä ihan totta mutta jos täällä on tarpeeks käyttäjiä niin uskon että tätä ei lopeteta edes kymmenen vuoden sisään. Mullaki on profiilissa noita yhteisöjä joissa ei ole käyty pitkään aikaan. Ei täällä kutenkaan niin paljo käyttäjiä ole kuin facebookissa. Luulempa että kaikki galtsun käyttäjät on siirtyny facebookiin. Mä käytän tätä irc-galleriaa ihan joka päivä.
  • ReginamauwReginamauw[#6] 27. toukokuuta 2022 08:56:29

    Jeppisläinen kirjoitti 18.5.2022 22:22: Minä ainakin taidan muistaa. Mutta mihin on kadonnui galtsuruletti ja joka jouluinen joulukalenteri, sitä ei ole ollut enää moneen vuoteen.


    Niin ei ookkaan nostalgiaa oli kyllä nää
    Varsinkin joulukalenteri
  • ReginamauwReginamauw[#7] 27. toukokuuta 2022 08:58:13

    HemoPössis kirjoitti 18.5.2022 23:36: Meikä luulee ettei tätä enää edes millään tavalla moderoida, valvota tai kehitetä. Tää galleria on jääny vaan kummittelemaan tänne nettiin. Kenties vielä IRCin käyttäjät käyttää tätä vielä aktiivisemmin mutta ite en oo ollu IRCissä piiiiitkään aikaan.

    Eipä mua hirveänä kiinnostanut mikään 'sälä' mutta muistan kyllä lämmöllä aktiivisia keskusteluita eri yhteisöissä ja chateissä vaan eipä niissäkään enää paljoa eloa ole. Chatit on poistunut käytöstä.

    Epäilen että tämä sivusto tulee katoamaan 10 vuoden sisään ja jos ei, ei täällä enää ole käyttäjiä luulenpa


    Joo no tääpä
    Mä jouduin omani poistaa ei ollu mun valinta mut niinno sillon oli paljon blogeja kirjotelti ja omas profiilis lukee et tupakka tappaa mut voihan porkkanaanki tukehtua.
  • ReginamauwReginamauw[#8] 27. toukokuuta 2022 08:59:20

    Jeppisläinen kirjoitti 19.5.2022 23:39: Tuo kaikki on kyllä ihan totta mutta jos täällä on tarpeeks käyttäjiä niin uskon että tätä ei lopeteta edes kymmenen vuoden sisään. Mullaki on profiilissa noita yhteisöjä joissa ei ole käyty pitkään aikaan. Ei täällä kutenkaan niin paljo käyttäjiä ole kuin facebookissa. Luulempa että kaikki galtsun käyttäjät on siirtyny facebookiin. Mä käytän tätä irc-galleriaa ihan joka päivä.

    Ite oon perustanu ig 2009 kans mut ei tosiaan oo vanhaa käyttistä enään
    Ite oon kuvakkees aktiivisempi.
  • JeppisläinenJeppisläinen[#9] 28. toukokuuta 2022 00:15:32

    Onko kuvake nettiin pakko laittaa kuvaa ittestäään kun rekisteröi sinne kun mulla on uus tietokone ja mulla ei oo kuvia koneella että voisin laittaa sinne oman kuvan ja oikeastaan en edes halua laittaa kuvaa sinne lainkaan?
  • kapinallinenkapinallinen[#10] 14. kesäkuuta 2022 07:40:05

    facebookki vei galtsun kultajat mutta on tää parempi kun täällä ei ole esim pakkomainontaa koko ajan sun muita epämääräsiä juttuja mitä facessa
  • kapinallinenkapinallinen[#11] 14. kesäkuuta 2022 07:40:52

    voit sää sinne laitta vaikka mopon kuvan :D
    Jeppisläinen kirjoitti 28.5.2022 00:15: Onko kuvake nettiin pakko laittaa kuvaa ittestäään kun rekisteröi sinne kun mulla on uus tietokone ja mulla ei oo kuvia koneella että voisin laittaa sinne oman kuvan ja oikeastaan en edes halua laittaa kuvaa sinne lainkaan?
  • JeppisläinenJeppisläinen[#12] 14. kesäkuuta 2022 23:46:18

    Ei mulla oo mopon kuvia koneella eikä mitään muitakaan kuvia. Vois kai sitä kännykästäkin laittaa suoraan kuvia sinne mut ensi pitää rekisteröidä sinne.
  • SeveriSeveri[#13] 12. heinäkuuta 2022 19:44:39

    Joo muistan ne ajat.. ja siitä on jo kauan. Mäki olin sillon aikoinaan vielä nuori ja komee.. nyt on enää se ja
  • JeppisläinenJeppisläinen[#14] 12. heinäkuuta 2022 23:45:00

    Tämä irc-galleria on ruvennu temppuilemaan viime aikoina. tuohon jaa ajatuksesi kohtaan kyllä pystyy kirjottamaan ja pystyy lähettämään mut niihin ei pysty kommentoimaan mitään ja jos joku on kommentoinu jotain niin se kommentti ei näy ja ylläpito ei tee asialle yhtään mitään.
  • 35578003557800[#15] 13. heinäkuuta 2022 23:26:52

    Kenties kapteenit on jättänyt tän laivan(?)
  • JeppisläinenJeppisläinen[#16] 14. heinäkuuta 2022 23:50:17

    Tuskimpa vaan on jättäny, on ne vastannu mulle jos mä oon laittanu niille jotain viestiä jostain ongelmasta vaikka se vastaaminen kestääkin aika kauan. Kyllä ne vissiin meinaa päivittää tätä irg-galleriaa jossain vaiheessa tänä vuonna, ainaki niin on sanottu mut sen näkee sitte joskus.
  • ^tarza-^tarza-[#17] 25. heinäkuuta 2022 22:31:47

    Tänne on ainaki kiva tulla kattelee vanhoja kuvii ja muistelee mitä "päiväkirjas on
  • JeppisläinenJeppisläinen[#18] 26. heinäkuuta 2022 23:29:59

    Mä käyn täällä joka päivä lukemassa saapuneita viestejä.
  • heke^heke^[#19] 28. heinäkuuta 2022 13:22:41

    Täällä on paljon muistoja säilössä. Blogissa ittelle tärkeitä linkkejä sun muuta. Sitten tulee laitettuu random kommentteja random yhteisöihin.
  • jannesijannesi[#20] 29. heinäkuuta 2022 02:51:32

    täällä tulee käytyä vaan nostalgiaa fiilistelemässä, usealla jo edesmenneellä kaverilla vielä tilit tallella...
« Edellinen sivu